Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelské chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
(Veronika Šilhanová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
(Šárka Libánková)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/lv362/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Jakub Majerník)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//lpccdz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
(Adéla Štorková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6hi4fz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Národního divadla Brno
(Johana Daňková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nmf90/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
(Petra Kovářová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9ikz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
(Šárka Libánková)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/lv362/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Městského divadla Brno
(Ludmila Cepáková)2007, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bkv6c/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma