Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mall.czKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
(Lucie Ságnerová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j9q54o// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
(Monika Marešová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83077 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
(Vojtěch Štembera)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/syhkt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Model metrik elektronického obchodu Mall.cz
(Ondřej Tichý)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/7720 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma