Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Květiny

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
 (Karolína Vejražková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Aplikace podporující online komunikaci v týmu k podpoře konkurenceschopnosti
 (Laža Laža)

2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/a54rn/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
 (Sabina Hermochová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
 (Lucie Pechová)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vz87c/ | Specializace v pedagogice / Přírodopis se zaměřením na vzdělávání Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
 (Marek Šimr)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kfwjq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Online marketingová komunikace vybrané firmy
 (Vanesa Kubenková)

2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/b2495/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
 (Zuzana Očadlíková)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f4lud/ | Psychologie / Sociologie Psychologie | Práce na příbuzné téma

Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
 (Dušan Mladenović)

2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
 (Jakub Vašek)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
 (Daniel Kvíčala)

2023, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/zbai8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)