Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AnalýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
(Thom Versteegen)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s050y/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Urbanization in the Republic of Kazakhstan: the growth of the cities and its relationship with the changes in the economy
(Tolkyn Aubakirova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84116 | Ekonomie a hospodářská správa / Economics | Práce na příbuzné téma
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
(Gizem Beytut)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fesie/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
(Lukáš Michele)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mj02x/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
(Knoel Sotomayor)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2uet/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Customer relationship as a key for modern marketing companies
(Diana Khakimova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yoxac/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
(Matin Shahverdiyev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90146 | Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
(Aymen Alsanhani)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5885 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma