Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozšíření značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky
(Lucie Vavrušková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bc2ud/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
(Svitlana Koshelya)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k6jti/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
(Anna Skákalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6ms3ie// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
MDM of Product Data
(Lenka Čvančarová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34955 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vytvoření strategických doporučení pro rozšíření produktového portfolia
(Nazar Guskov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77364 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
(Michael Fafílek)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yf88w3// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
(David Krenkel)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82715 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma