Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Veronika Smolová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkghp/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Komunikační struktura a komunikační kanály používané Brněnskou skupinou Amnesty International
(Lucie Paseková)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a3ztv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Komunikační kanály v bankovnictví
(Barbora Pinková)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7121 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Online Marketing for a New Opening Web Store
(Jafar Jafarov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jv1h7/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of New Media in a modern Marketing Communication
(Anar Kabdylova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
(Vendula Pudelková)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gk3sm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma