Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ProdejKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Opodstatněnost zjišťování spirituálních potřeb klientů v charitních službách
(Eva Novotná)2018, absolventská práce, CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
• https://is.caritas-vos.cz/th/jquqo/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Charitativní a sociální práce | Práce na příbuzné téma
Venózní port z pohledu zdravotníka a z pohledu klienta
(Jana PŘEDOTOVÁ)2014, Diplomová práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//h6ofpt// | Ošetřovatelství / Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech | Práce na příbuzné téma
Obchodní dovednosti v prodeji letecké přepravy
(Petr Mlynář)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79976 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Metody výcviku prodejních dovedností
(Aleš Jíra)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t4rgr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody výcviku prodejních dovedností
(Tomáš Svoboda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/szctm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
POP komunikace v obchodě ČR
(Michaela Sojáková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bvu4l/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace internetových obchodů
(Aneta Tetíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/w0kxw/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy
(Zuzana Morkesová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yqvjla// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
(Elena Chadžieva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//avkpsm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma