Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na děti
(Aneta KRNÁČOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ycwx5y// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
(Nikita Bubnov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gav8e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma