Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
(Pavla Janulíková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfl9w/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
(Beáta MAŠKULÍKOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//u60b32// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politická kampaň, sociální média a volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
(Žaneta BIEDERMANNOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qwf51y// | Politologie / Mezinárodní vztahy - teritoriální studia | Práce na příbuzné téma
Metody přesvědčování, praktické využití
(Petra Čiripová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/izhyw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb | Práce na příbuzné téma
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
(Katarzyna Wawrzyńska)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//hkme0l// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma
Redestrategien und Denkmuster in der politischen Rede
(Zuzana Koutná)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/obqi8/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Osobnost lídra strany jako hlavní motiv politických kampaní
(Nihal Zarbali)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/torx4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma