Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BibleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Personální marketing ve vybrané organizaci
(Pavel Jiran)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vimmd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
(Lenka Kaňková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hlf00/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
(Nicoll Marucciová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71718 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměna hodnot vztahujících se k manželství a partnerskému soužití u katolických věřících a nevěřících
(Petra Oriničová)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mexmt/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma