Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Internet a jeho marketingové komunikační možnosti
(Dana Rambousková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jw2mn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Pavel Skalský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w40vf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako marketingový nástroj
(Michaela Demeterová)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//u8ndua// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako marketingový nástroj
(Markéta Mojžíšová)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//4xziti// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet a marketingová komunikace
(Ondřej Kraffer)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bk36e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
(Eva Tichopádová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22658 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
(Jakub Stingl)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57438 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
INTERNET JAKO MARKETINGOVÝ NÁSTROJ
(Angelika Dudová)2013, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//hu643e// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma