Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákaznická loajalitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program Šeková knížka plná slev ve ŠKODA Auto
(David Novák)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//tnxgx8// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program Šeková knížka plná slev ve ŠKODA Auto
(David Novák)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//tnxgx8// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy v retailu
(Linda Vithová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/l8gai/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
(Kateřina Hálová)2017, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//v8172k// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
(Monika Masojídková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/at9ht/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
(Andrea Kepková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/negr1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
(Zuzana Vandasová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a3ruz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
(Dalibor Hlava)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xaxv8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma