Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
věrnostní programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako marketingový nástroj
(Jiří Brych)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//5xqlyz// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Marie Balášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Monika Puršlová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qyalj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
(Martina Chumanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xn2vre// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
(Kateřina Hálová)2017, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//v8172k// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace vybraných společností v českém retailu
(Veronika Syrůčková)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//asvg2m// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Natalia Demokhina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kyp4f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Martina Skočdopolová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Andrea Skopalová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Monika Bačová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2hq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma