Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
(Aneta Novosadová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73689 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
(Alexandra Tančáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84821 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
(Martina Svobodová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r8n4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Práce na příbuzné téma
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma