Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
"Pravda vítězí" The Czech Victimisation Narrative and the Creation of the First Czechoslovak Republic in the Beginning of the Twentieth Century
(Maeva Carla CHARGROS)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//eq0sxz// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma
Tištěné médium a jeho portál – motoristické tituly vydavatelství Ringier Axel Springer CZ
(Matouš Jelínek)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/poep9/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Fenomén automobilismu a ženy za první republiky
(Lucie Klusáčková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8d4c/ | Historické vědy / Historie | Práce na příbuzné téma
A Discourse Analysis: The Identity of a Woman in Ads
(Lenka Pivoňková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ety333// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma