Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
(Romana Píchová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/f8hsr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza firmy
(Ondřej Hněvkovský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjkhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza poskytovania spotrebných úverov pre obyvateľstvo v bankách SR a ČR
(Petra Petríková)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vr3k2/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
(Radek Cvejn)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12636 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
(Igor Zavadovský)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mzzh0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
(Martina Poláková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/waett/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
(Matěj Tamáši)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ypy68/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
(Nicole Urbančíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v6uf9r// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
(Martina Lžičařová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
(Šárka Kolejková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6ae7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma