Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace venkovských obcí
(Karolína Kovaříková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r76xr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
(Tetjana Tonkonoh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/p6t9v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
(Eva Tomanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
(Kamila Paulová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce propagace festivalu Setkání/Encounter 2019
(Adam Harton)2019, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/bgpj0/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
(Ondřej Klíma)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ce4np/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2022
(Ščasná Ščasná)2022, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/ddjyk/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma