Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Udr%C5%BEitelnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku
(Aneta Šindelářová)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//70e42a// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
(Edita Těšínská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49706 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
(Klára Pravdová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42679 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu
(Sára Pištorová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81449 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
(Pavlína Nováková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tc61u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
(Nikol Tomášková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a9k4r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
(Tomáš Hortík)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59090 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
(Hana Jindrová Paluchová)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lmpgs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele.
(Petra Boumová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ayusd7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma