Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

czech television strategy

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Strategie České televize v oblasti výroby českých hraných distribučních filmů v letech 1992-2002
 (Pavel Krumpár)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mlg06/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
 (Michal Trusina)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
 (Karolína Šimonová)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78441 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
 (Pavel Krumpár)

2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma