Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
(Klára Niková)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w1mlv/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
(Tomáš Kolder)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nutzk/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
(Adéla Kolouchová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB14041 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
(Michal Žižlavský)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO
(Klára LACHNITOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8tcrn2// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
(Sonja Mazurová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44397 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
(Klára Niková)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w1mlv/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
(Tomáš Kolder)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nutzk/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
(Tomáš Kolder)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nutzk/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma