Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobn%C3%AD%20zna%C4%8DkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování osobní značky v online prostředí
(Recmanová Recmanová)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/hxe9c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Ivo Toman-Budování osobní značky
(Václav Otáhal)2015, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/tpnwu/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Budování osobní značky na sociálních sítích
(Jakub Vích)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/y7hksi/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
(Hana Trávníčková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b28qyw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování osobní značky na instagramu
(Ondřej Bezucha)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//4612fy// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba osobní značky
(Alena Kleinová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//mt9pii// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty osobní značky na Instagramu a její dopad na monetizaci
(Evelina Tkachenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90216 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
(Eliška Procházková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//65qzus// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
(Anna Pangrácová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/savbc/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Experience of European Children and Adoslecents with Online Privacy and Personal Data
(Jiří Motýl)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b8m2y/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma