Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelské chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
(Kateřina Bernatíková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eggcfq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
(Anna Kudláčková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dipkmm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
(Tereza Mládková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146876 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
(Marie Morcinková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//331rm4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
(Veronika Dohnálková)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118184 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
(Adéla ONDRÁŠOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6yzpqe// | Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů
(Tereza Václavková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78741 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
(Nela Vaculčíková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7cr3g7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
(Jakub Prskavec)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zpcx3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma