Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
(Eva Strakošová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eshcfc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální strategie starup firmy
(Michal Žipaj)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pdjyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní centrum jako podpora rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu ve Zlíně
(Anežka Kořínková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//50ouw4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
(Petr Novák)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ij2f0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Práce na příbuzné téma
Kreativní centrum Zlín
(Petr Novák)2014, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8231 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Příprava projektu Kreativní centrum v Brně
(Petr Vašek)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qfq3n/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání.
(Kristýna Kovářová)2018, Disertační práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n8kj30// | Výtvarná umění / Multimédia a design | Práce na příbuzné téma
Podpora kreativních center v České republice
(Kateřina Tremlová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z1jde/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Rozvoj a podpora co-workingových center a makerspaces jakožto nástroje kreativní ekonomiky: případová studie města Brna
(Veronika Štefánková)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7xq2bb// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného projektu
(Karolína Nováková)2018, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/eyn5cx/ | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů | Práce na příbuzné téma