Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KonkurenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama na pivo a vliv na společnost
(Jitka Hergetová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9114/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Reklama na trhu piva v České republice
(Ladislav Hladný)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//abis7r// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice
(Tereza Sotonová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5659/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma