Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SchwarzkopfKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
(Myriam Medard)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29127 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
(Tereza Červinková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44689 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Tereza Nohavcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdmy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
(Monika Kovačová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Milka
(Darja Kerndlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
(Tomáš Svoboda)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma