Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

customer perception

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
 (Katharina Kusch)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
 (Samuel Edozie Akaniro)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11193 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
 (Darina Volná)

2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/105812 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
 (Jana Nekudová)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
 (Ivana Benešová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//99qk1h// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
 (Knoel Sotomayor)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/z2uet/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
 (Zdeněk Mošna)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Vnímanie služieb finančnej inštitúcie klientmi
 (Radoslav Paulíny)

2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.bivs.cz/th/hyrr3/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
 (Jakub Matějek)

2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/127979 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza vnímání webových stránek časopisu
 (Petra Smolková)

2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/85537 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)