Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnotaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
(Ondřej Hon)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bf737/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
(Klára Šlingrová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uaeqe9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
(Kristýna Schillerová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//zeiqm5// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
(Annemarie Hlaváčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oooj9f// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
(Ondřej Hon)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bf737/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
(Yevgen Getman)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/o8f69/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
(Karel Havlíček)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
(Tim Poláš)2022, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//7yc49k// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma