Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
české značky kosmetikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
(Daniela Žikovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85840 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
(Michaela Lukášová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza funkčního business modelu u značek přírodní kosmetiky pro péči o pleť s výrobou v České Republice.
(Evgeniia Katalevskaia)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90131 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Business plán založení, výroby a propagace vlastní značky kosmetiky
(Ekaterina Samotes)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//scb8sn// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace kosmetiky RYOR
(Zuzana Huňová)2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gs2b6h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
(Karolína Švábová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31521 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Zapojení celebrit jako marketingový nástroj produktů kosmetiky a parfémů
(Tereza Ruiderová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89439 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
(Daniela Žikovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85840 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma