Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nákup vínaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
(Miroslava Jandeková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fodn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference při nákupu vína
(Veronika Stávková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ehzq1s// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří Prášek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
(Alice Baculáková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiemy/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
(Milana Sibgatullina)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/rbhmq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
(Martin Kulich)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1ikq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
(Ivana Eliášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
(Vojtěch Sedlák)2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/uq7gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
(Nikola Nevřivová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1f2qcf// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma