Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
(Petra Jílková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3tn5j9// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Anne-Charlotte Andrieux)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing Communication
(Anika Sharma)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y0vcpx// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Marketing in various cultural and social settings
(Aldiyar Rakhmetov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/va31p/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digital versus traditional marketing for perfume products
(Saule Turgambayeva)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qdzlea// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Statistical analysis of selected marketing database
(Elizaveta Ushakova)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yr7e9w// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Digital Marketing Communication
(Rushik Rameshkumar Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//92hkt6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Digital versus traditional marketing for perfume products
(Saule Turgambayeva)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qdzlea// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers
(Sobhan Kumar Garnaik)2025, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nt0kqv// | International Trade and Business / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online
(Aiperi Dzhantaeva)2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//91ra4e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma