Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace e-shopu na trhu plaveckých potřeb
(Michael Mrůzek)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107184 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
(Anna Klimenko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6f9c/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
(Jakub Čumpelík)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sbthjh// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
(Huai Yin Wang)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88384 | Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma