Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
intaktni zakKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
(Kateřina Bártová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nsttr/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
(Dana Plešingerová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ev614/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Komparace čtenářských dovedností mezi intaktními žáky a žáky se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku ZŠ
(Linda Hermanová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ncb2e/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
(Barbora Hrabcová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/was26/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
(Aneta Kučerová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zfbe7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Žák s Downovým syndromem v základní škole
(Gabriela Solnická)2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/crjj9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy
(Michaela Havlíková)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h09y9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
(Alena Nezbedová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nwtke/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Postoje intaktních žáků k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
(Monika TRNOVCOVÁ)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//5hbc4q// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence | Práce na příbuzné téma
Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma
(Tereza PŘIBYLOVÁ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vkdhno// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství | Práce na příbuzné téma