Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

ai

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
 (Vendula Spáčilová)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//b1jpde// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část: Dopad AI na současnou fotografii a společnost 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: (AI)CCESSORIES b) výstavní soubor: Your Wildest Dreams
 (Vendula Spáčilová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//mq7d12// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

Využití umělé inteligence (AI) v oblasti řízení lidských zdrojů v odvětví výrobních podniků.
 (Šimon Kusý)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/zkmwa/ | Řízení lidských zdrojů / | Práce na příbuzné téma

Zobrazení AI ve vizuálních médiích: Případová studie filmu a seriálu Westworld
 (Beata Becková)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dfzgi/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Integrace fulltextového vyhledávání pro CMS Kontent.ai
 (Daniel Jurča)

2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o7ijp/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje služeb | Práce na příbuzné téma

Mechanical Turk: Lidská náhrada, nebo pomocník AI?
 (Adam Lízal)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g39db/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Využití AI technologií ve filmové tvorbě
 (Karina Kazarina)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ywul4/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
 (Patrik Bartošík)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q3sy8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Vizualization of AI algorithms for computer games
 (Jan Dvořák)

2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gqmkh/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)