Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Politický marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Politický marketing strany ANO
 (Martin HUŇADY)

2016, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//tqdz7f// | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
 (Jiří Patera)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/mg7q4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO v Olomouckém kraji
 (Patrik NĚMEČEK)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//hnm4gq// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
 (Lukáš Žmolík)

2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mjcr7/ | Sociální politika a sociální práce / Politologie | Práce na příbuzné téma

Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
 (Eliška Procházková)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB12020 | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
 (Matěj Kůrečka)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Marketing a volební úspěch ANO 2011
 (Filip Vávra)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/d96tm/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma

Podoba a proměna populistického diskurzu ANO 2011 a Úsvitu přímé demokracie
 (Iva Vránková)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yv8vf/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Explaining Electoral Success of Anti-Establishment Parties: The Case of ANO 2011
 (Alžběta Prokešová)

2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/to7r6/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)