Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni nastrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
(Kristýna Šuráňová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nrm6o/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
(Klára MIKULCOVÁ)2023, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3dnvtg// | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
(Matej Čekovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/r651q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
(Viliam Korbel)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f3yct/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz migrace: případová studie České republiky
(Barbora Sklenářová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85625 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování malých a středních podniků
(Anastasie Kyryčuková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uhux0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba mediálních textů v hodině českého jazyka jako nástroj rozvoje mediální gramotnosti
(Ondřej MALÍŠEK)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//1ksp2o// | Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
(Barbora Čajková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u6mg89// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Mediální výchova v rodině
(Tereza KUBALOVÁ)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//13xsgo// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Internet jako mediální nástroj neziskové organizace
(Lenka MADĚROVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//y7is7q// | Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru | Práce na příbuzné téma