Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Renewable energy adoptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
(Norman Lachner)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vhfe2/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
(Norman Lachner)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vhfe2/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing intentions to use renewable energy
(Issara Abdelhadi)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tgugd/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing intentions to use renewable energy
(Issara Abdelhadi)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tgugd/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Awareness of Intention: the Phenomenon and its Neural Correlates
(Ondřej Bečev)2023, Disertační práce, Lékařská fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ty74w/ | Neurovědy / | Práce na příbuzné téma
Intention to Use Autonomous Vehicles
(Vít Gabrhel)2022, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v62um/ | Psychologie / Obecná psychologie | Práce na příbuzné téma
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
(Josef Tischler)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91633 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma