Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

World of Warcraft

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
 (Ondřej Filgas)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ptjl7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
 (Marek Tlusťák)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e23cu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
 (Veronika Havelková)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qk6j1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
 (Martin Babarík)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/87974 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma

Ekonometrická anylýza ekonomiky ve hře World of Warcraft
 (Michaela Buchníčková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/51647 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma