Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Makroekonomické faktoryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
(Julija Krauze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzo4r/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
(Adam Faldyna)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141976 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Importat factors of alternative food networks potential in regional development
(Petra Strmisková)2016, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//vgctff// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
(Prince Larbi)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//k5ipzt// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod
(Soňa Slodičková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o78ja/ | Matematické a statistické metody v ekonomii / | Práce na příbuzné téma