Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

privatni znacky potravin

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
 (Kateřina Katrňáková)

2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//bbrt8z// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu
 (Kateřina RYŠKOVÁ)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0bl2xn// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma

Identifikace faktorů ovlivňujících nákup potravin pod privátní značkou
 (Aleš Hrdlička)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//e01ftz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
 (Hana Talácková)

2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//sxp884// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Privátní značky na českém trhu potravin
 (Zuzana Mangová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/49954 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
 (Žaneta Kratochvílová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82094 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
 (Veronika Plecitá)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//vu5irs// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice
 (Tereza Unzeitigová)

2018, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gsrd31// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin
 (Michael Sklář)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/75430 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů
 (Iveta Turečková)

2013, Diplomová práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//e5hcgr// | Chemie a technologie potravin / Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)