Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
etikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
(Kateřina Caklová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h2kr1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza (ne)spokojenosti zaměstnanců Skupiny s cílem odhalit důvody k odchodu
(Michaela Poživilová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81624 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Návrh vybraných typových činností HZS ve vztahu ke krizovému řízení vybrané municipalit
(Petr Šimoník)2015, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yhi5cl// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
(Daria Valueva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjmk8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky – implementace CRM ve společnosti České štěrkopísky spol. s r.o.
(Cuong Nguyen Van)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//oeeuqx// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
(Jan Blahník)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o6at8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Social CRM a nástroje Social CRM
(JieOu Huang)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84431 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníky - CRM
(Petr Schlixbier)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
(Shynar Beketova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xjo7l/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma