Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Prodejní prostředíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
(Quynh Chau Ngo)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85303 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
(Markéta Dřímalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufnkx3// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
(Alice Berthuy)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52566 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
(Jan Rucz)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s0nos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
(Robert Imling)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w97o8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
(Ondřej Smetana)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//dcl7h4// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Andrea Barrett)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2k17/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
(Barbora Žáková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76508 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
(Tereza Fogašová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//5oogvl// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
(Lucie Havránková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/taziw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma