Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
(Gabriela Bolíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/r5emv/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané organizaci
(Pavel Jiran)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vimmd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
(Lenka Kaňková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hlf00/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Maroš Broškovič)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eahoq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Dynamic Modeling for Service Systems: Innovation-Cooperation Paradigm in Service Systems
(Petra Komárková)2011, Disertační práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/auta7/ | Informatika (čtyřleté) / Informatika | Práce na příbuzné téma
Chatbot implementation in C# and Azure Bot Service
(Petr Šlézar)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hvszu/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma