Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

herní marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Motion capture a jeho využití v indie herním průmyslu
 (Pavel Oliva)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//60yxax// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Vývoj indie 2D hry v Unity Engine
 (Lukáš Pohan)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//295gmu// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Marketing Language of Game Trailers and its Translation
 (Tomáš Trávníček)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uj5p0/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma

Engagement Marketing in the Video Game Industry
 (Daniel Žáček)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/o1rv0/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
 (Ellen Mlčochová)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78183 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Marketing produktů ve videoherním průmyslu
 (Tomáš Zakucia)

2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/wesqi/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Marketing produktů ve videoherním průmyslu
 (František Vinklárek)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/bnovo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Marketing digitálních her
 (Zdeněk Záhora)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k5x82/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
 (Oliver Stančev)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//1o5wkg// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma