Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh rychloobratkoveho zboziKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
(Jaroslav Bednár)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//g3dcpx// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
(Veronika Brydláková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xbrva9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
(Kateřina Půčková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25293 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
(Eliška Nováková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15851 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
(Iveta Chládková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//yvx520// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
(Lenka ČARKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k887as// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
(Jakub Janda)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/3253 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
(Radim Boháč)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu
(Viktória Verona Lešníková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88370 | Management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
(David Frýdl)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//l7p4fb// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma