Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
 (Aneta Bencová)

2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma

The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
 (Violina Radeva)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
 (Radim SMIČEK)

2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
 (Sofiia Shevchuk)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Efektivita outdoorové reklamy
 (Václav Loubek)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vafzd9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
 (Milena Pelinková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
 (Dominik Peršl)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77584 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část:\nl{}Identita místa ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Veřejný prostor\nl{}b) volný výstavní soubor: Veřejný prostor
 (Dominika Nechalová)

2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//24ze25// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

Veřejný prostor - prostor pro umění
 (Lucie PAVLÍKOVÁ)

2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//nunlnt// | Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova - Základy společenských věd | Práce na příbuzné téma

Heterogenní design prostoru: nároky různých mobilitní skupin na veřejný prostor
 (Erik Nazarej)

2020, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qh4pg/ | Geografie a kartografie / Sociální geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)