Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fmcgKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Využití barev při tvorbě obalů ve FMCG
(Markéta Kratochvílová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w5yle/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Influence of commodity costs on the price of FMCG products
(Danagul Baituyakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52503 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Optimalizácia nákupných procesov v FMCG organizácii
(Lukáš Kazimír)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71576 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Achieving healthy growth of FMCG company under promo pressure and promo hunting trends in the Czech Republic
(Serhiy Bobrytskyy)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78477 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix v oblasti FMCG zaměřený na seniory
(Aneta Dykastová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55346 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
FMCG v e-commerce v České republice
(Libor Jordán)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p18wdl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma