Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sexism in advertising
(Malika Tursun)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgghz/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The impact of advertising on price elasticity
(Farid Naghiyev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81678 | Ekonomie a hospodářská správa / Economics | Práce na příbuzné téma
The impact of advertising on price elasticity
(Farid Naghiyev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81678 | Ekonomie a hospodářská správa / Economics | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
(Polina Gavrilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78895 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Advertising Targeted to Children on Russian Market
(Elizaveta Marchenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79734 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
(Laura Probstnerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Pavla Valentová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qak0k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wutqb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jpzv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Barbora Čížková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9pvn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma