Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ČSOBKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online marketing a vánoční kampaň retailera
(Jan Kodad)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76410 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Florian Kehrer)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
(Stanislava Marková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yocab0// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Laura Hošek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0cyt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
(Martin Jenšík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41853 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
(Simona Ladislavová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nojh9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
(Martin Jenšík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41853 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
(Martin Jenšík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41853 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma