Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strojové učení

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Procedurální generování textur
 (Pavlína Kuřeová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB8480 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování terénu v reálném čase
 (Michal Kuderjavý)

2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/h99ph/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování 3D scény v grafických enginech
 (Tomáš Ondřej)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10949 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Počítačová 2D hra typu Sandbox v Javě
 (Daniel Černoch)

2015, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/108709 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Strojové učení v počítačové grafice
 (Adam Ouhrabka)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11139 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Strojové učení v počítačové grafice
 (Jan Suchomel)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11996 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Zpracování přirozeného jazyka ve videohrách: Případová studie AI Dungeon
 (Viktor Porokh)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bnm07/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma