Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediatypyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
(Zdeněk Kraft)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26144 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Jogurtové kultury a jejich vliv na biologickou hodnotu mléčných výrobků
(Věra KRPATOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dof1gr// | Chemie a technologie potravin / | Práce na příbuzné téma
Digitální a tématické TV stanice v ČR a jejich předpoklady budoucího vývoje
(Milan Klugar)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pfbcz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální strategie neziskové organizace
(Pavla Čechová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33624 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jpzv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma